Banner_optie5_-_static_pages_Mz7ic8h

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Je kunt hieronder per categorie de veelgestelde vragen bekijken. 

Algemeen

  • Wat is het postadres van AHbloemen?
    • Het postadres van AHbloemen is: Ahold Delhaize, postbus 3000, 1500 HA Zaandam.
  • Moet ik een account aanmaken?
    • Nee, wanneer je dit niet wilt kun je ook bestellen als gast.
  • Hoe kan ik online betalen?
    • Je kunt veilig betalen met iDeal.
  • Kan ik online met een cadeaukaart betalen?
    • Nee, dit kan (nog) niet.
  • Kan ik op rekening betalen?
    • Nee op dit moment is het niet mogelijk om AH Bloemen te betalen op rekening.
  • Ik heb een klacht over mijn bestelling.
    • Is er iets misgegaan met de aflevering of kwaliteit van je boeket, neem hierover contact op met de Klantenservice.
  • Kan ik een BTW Factuur ontvangen van mijn bestelling?
  • Kan ik Spaar- en Koopzegels of AH Miles sparen bij mijn bestelling?
    • Nee, bij je AH Bloemen bestelling kun je geen Spaar- en Koopzegels of AH Miles sparen.

Bezorging

  • Wanneer moet ik bestellen als ik de bloemen morgen wil laten bezorgen of in huis wil hebben?
    • Als je vóór 14:00 uur bestelt streven wij ernaar de bloemen de volgende dag te bezorgen.
  • Waar en wanneer worden de bloemen geleverd?
    • Je ontvangt vanuit Packs (onze pakket bezorgingsdienst) een e-mail met bezorginformatie over je boeket en het bijbehorende bezorgmoment. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Dan is het misschien in je ongewenste mailbox terechtgekomen.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    • Na het plaatsen van een bestelling is het mogelijk om de naam, het bezorgadres of de persoonlijke tekst te wijzigen. Op de dag van afleveren kunnen we dit niet garanderen. Wil je een wijziging aanbrengen? Neem dan contact op met de Klantenservice via een van onderstaande contact kanalen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Je kunt je bestelling annuleren, neem hiervoor contact op met de Klantenservice via een van onderstaande contact kanalen.

Assortiment

  • Wat houdt de vaasgarantie in?
    • Onze boeketten staan gegarandeerd 7 dagen mooi in de vaas. Is dit niet het geval? Laat het ons dan vooral weten en zien, dan krijg je van ons een nieuw boeket. Zo kunnen wij onze kwaliteit structureel verbeteren.
  • Doet AH Bloemen ook feest- en seizoen boeketten maken?
    • Ja, bij AH Bloemen worden voor diverse feestdagen zoals Moederdag, Valentijn en Kerst speciale bloemboeketten samengesteld. Bij ons vind je altijd een geschikt boeket!

Wij helpen je graag!

Staat je vraag of opmerking er niet tussen? Dan kun je contact opnemen met onze. Onze klantenservice staat van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur voor je klaar: Ga hier direct naar AH Klantenservice