Klantenservice

Klantenservice

Wij helpen je graag!

Heb je een vraag? Onze klantenservice staat van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur telefonisch voor je klaar.

Telefoon

Beschikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur.

Tel: 0800-0305

Veelgestelde vragen

Je kunt hieronder per categorie de veelgestelde vragen bekijken. Staat je vraag of opmerking er niet tussen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

  • Moet ik een account aanmaken?
    • Nee, wanneer je dit niet wilt kun je ook bestellen als gast.
  • Hoe kan ik online betalen?
    • Je kunt veilig betalen met iDeal.
  • Kan ik online met een cadeaukaart betalen?
    • Nee, dit kan (nog) niet.
  • Kan ik op rekening betalen?
    • Nee op dit moment is het niet mogelijk om AH Bloemen te betalen op rekening.
  • Ik heb een klacht over mijn bestelling.
    • Is er iets misgegaan met de aflevering of kwaliteit van je boeket, neem hierover contact op met de Klantenservice via een van onderstaande contact kanalen.
  • Kan ik een BTW Factuur ontvangen van mijn bestelling?
    • Je kunt hiervoor contact op met de Klantenservice via een van onderstaande contact kanalen.
  • Kan ik Spaar- en Koopzegels of AH Miles sparen bij mijn bestelling?
    • Nee, bij je AH Bloemen bestelling kun je geen Spaar- en Koopzegels of AH Miles sparen.

Bezorging

  • Wanneer moet ik bestellen als ik de bloemen morgen wil laten bezorgen of in huis wil hebben?
    • Als je vóór 14:00 uur bestelt streven wij ernaar de bloemen de volgende dag te bezorgen.
  • Waar en wanneer worden de bloemen geleverd?
    • Je zult vanuit Packs (onze pakket bezorgingsdienst) een e-mail met bezorginformatie over je boeket en het bijbehorende bezorgmoment ontvangen. Mocht je deze e-mail niet ontvangen hebben kun je dan je ongewenste mailbox nakijken? Het is mogelijk dat de e-mail daar terecht is gekomen.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    • Na het plaatsen van een bestelling is het mogelijk om de naam, het bezorgadres of de persoonlijke tekst te wijzigen. Op de dag van afleveren kunnen we dit niet garanderen. Wil je een wijziging aanbrengen? Neem dan contact op met de Klantenservice via een van onderstaande contact kanalen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Je kunt je bestelling annuleren, neem hiervoor contact op met de Klantenservice via een van onderstaande contact kanalen.

Algemeen

  • Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
    • Je kunt je op ieder gewenst moment uitschrijven voor de digitale nieuwsbrief. Je kunt dit doen door onderin de nieuwsbrief te klikken op de link: Uitschrijven van de nieuwsbrief.
  • Wat is het postadres van AHbloemen?
    • Het postadres van AHbloemen is: Ahold Delhaize, postbus 3000, 1500 HA Zaandam.

Assortiment

  • Wat houdt de vaasgarantie in?
    • Onze boeketten staan gegarandeerd 7 dagen mooi in de vaas. Is dit niet het geval? Laat het ons dan vooral weten en zien, dan krijg je van ons een nieuw boeket. Zo kunnen wij onze kwaliteit structureel verbeteren.
  • Doet AH Bloemen ook feest- en seizoen boeketten maken?
    • Ja, bij AH Bloemen worden voor diverse feestdagen zoals Moederdag, Valentijn en Kerst speciale bloemboeketten samengesteld. Je kan dus altijd op ons vertrouwen voor een bijpassend boeket.